2 Responses to Rozważania noworoczne czyli sumienie dyrektora kreatywnego

  1. trab

    Zdecydowanie brak skrupułów. Przecież grupą docelową nie są ci, którzy mają dzieci, które nagle odkryją, że 1800 zł to taniocha. „Targetem” są przecież ci (i te dzieci), które to już dawno wiedzą. A reszta? Cóż… jaka reszta?
    Pozdrawiam serdecznie.

  2. jongleur

    Po powrocie z chwilowej nieobecności dziekuję za komentarz.
    Też mi sie tak wydaje.
    pozdrawiam
    jongleur

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>